Saturday, May 25, 2013

andai kau bukn mlik ku


Ya Allah,andai ny dia bukan milik ku,..temu kn la dia ssowg yg  trbaik buat ny
Bia la owg tu mampu mmbuat dia bhagia..krna  aku turut bhgia apbila mlihat ny
Izin kn la aku mjdi shabat ny, shngga nfas ku trhnti…izin kn la aku mlihat ny bhagia
Dan izin kn la aku menemani ny ktika snang atau susah..krna aku syg kn ny..walaupun
Di gelar teman biasa..mungkin rasa ny sakit..tetapi bia hati ini sakit asal kn..kau redha  hdup ku ini
Bia smua angan ku tiada,asal kn kau brsama ku..Ya Allah,ukir kn la snyuman di bbr ny,,.
Hilang kn la sgala tngisan ny.. bila dia ktmu owg yg trbaik buat ny..izn kn la aku..bshabat lg dgn ny
Jgn la kau jauh kn dri ny dari ku,..krna aku syg kn shbat ku itu..mungkin di saat itu,dia mkin lupa kn aku..tp jgn la kau trik ingtn ku..bia la ia sntiasa sgar di ingatan ku..krna aku syg knangn brsama shabt ku..Ya Allah,,jga la hati ku..kuat kn la hti ku..agar dpt  mghalang rasa cmburu ku..aku akn cuba mnjdi shabat yg trbaik buat ny shngga aku tiada lg di dunia..

Thursday, May 23, 2013

Hati ku

kita x brhubung dh wt smtara..hoh fon kau wosak..adehh
hm tahu x..ase suny lak ble kau x da..nsib baik la ada baby..dpt gk aku borak ngn dia..hehe baby td dia mandi..huhay dia dh wngi .. x cm owg yg jauh d mata skg ni..huh
hah 



  Ya Allah jaga la dia dan syangi la dia ..
   lindungi la dia..
   bantu la dia di saat diaa susah
temani la dia..
sampai kn la ase wndu ku ini kpd ny

Wednesday, May 15, 2013

kau mula baik ngn aku kmbali

akhir ny..kau mula baik ngn aku smula..aku happy sgt2..trima ksh ..hehe
aku harap..kita akn kekal brbaik smpai2 ble2....Ya Allah..trima ksh aku ucp kn pda mu,krna  kau makbul kn doa ku..alhamdullilah...ya Allah,lindungi la dia dan syangi la dia..aku mhon....

Thursday, May 2, 2013

kau mula bnci kn aku

selepas kita putus..kau mula bnci kn aku..aku ingt kau dh stuju dgn prjanjian kita..tp kau mula bnci kn aku
kita dh x brsama cm dlu..aku btol2 sdih..apa slah aku?? adakah slah aku nk bwa kau ke arah kbaikn,,,.dan cri redha Allah..salah k??? kau btol2 bnci kn aku..kau tahu ,aku suny ble kau x da... hnya kcik je bisa teman aku..kdang2 aku brharap kcik brckap dgn aku...tp dia diamm je..kdang2 aku jlez tngk kwan aku..dia selalu msj dan brgayut..tp aku ?? hmm x pe ..mungkn ia pdih..tp aku x kisah asal kn Allah redha untuk hdup aku
..selepas kau prgi..aku  tnggal sowg..ble aku da priksa..aku tringn kau kata go cayok2 kt aku...mungkn sbgai kwan..tp kau blas..aku ni pngukir jnji..aku sowg yg pnipu... aku bukn pngukir jnji..jika aku pngukir jnji...x mungkn aku mnunggu kau smpai skg..tp x pe aku pham... kau mula bnci kn aku...kau pnah kata kau akn tetap syg aku walaupun pe2 pun yg trjdi..tp smua ny sudah tiada...ia hnya tinggal prkataan.. hmm x pe..aku pham..mungkn ia sakit..tp aku akn tetap brtahan..krna aku tahu.. ia psti ada hikmah... biar kau bnci kan aku d dunia..asal kn kau x bnci aku kt akhirat...x pe aku pham...aku slalu mnunggu msj kau ..mungkn sbagi kwan..tp x da..aku pham..kau bnci aku.. ble aku prlu n sokongn.kau dh x da..bb kau dh bnci kn aku..x pe aku pham..kau kta aku semal..hm xpe aku pham/..ble aku sedih.kau xda untuk hbur kn aku..mugkn sbgai kwan..x pe aku pham..bb kau bnci aku..aku akn selalu pham..bia kau lupa kn aku,asal kn aku x lupa kn kau dlm doa aku..mungkn aku x dpt brsamaa..tp aku psti Allah..selalu brsama kau..krna tu la doa ku..Allah psti  akn jga kau..walaupun aku x dpt nk jaga kau..Allah psti akn syg kau..walaupun aku x dpt nk tunjuk ksh syg aku..aku hnya mmpu bukti kn syg dn cinta ku dlm doa..akn aku kirim kn rasa cnta dn syng ku dlm doa..dan Allah akn kirim kn kpd kau...tu bukti aku syg kau..walaupun kau sudah lupa kn aku..dan bnci kn aku...andai ny aku mati..aku mhon ampun kn la segala ksalahan aku..aku tahu aku bnyak buat salah dgn kau....dan aku mhon..angkt la tngan kau,dn kirim kn al fatihah buat aku...supya aku tahu..kau msh mngingati ak.. ;(

aku msuk rapi

kt rapi,aku plajari mngenai agama ku..iaitu agma islam... bnyak prkara yg aku x tahu tntng islam..nama je dlm islam..tp aku jz ada ilmu sdkit mngenai islam..cm2 aku blajar... pda 1 ari akak tu buka crita tntng kapel...dia kata kapel tu x baikk ...tiada kapel dlm islam...aku trsentak mndengar ny..hati aku brbelah bg...akak tu kata kapel tu haram...jgn dkati zina..kapel tu pun d anggap zina krna ia ada zina hati,zina mata dan mcm2 lg..ye aku tahu..dlu aku sowg yg bukn ny baik..tp aku tringn untuk brubah..smpai ble aku nk kekal sifat ku bgini..aku btol2 perlu brubah...aku dalm di lema..adakah aku perlu ptus dgn kau,?? aku btol2 x tahu..aku cinta kn kau..tp aku lg cinta kn Allah...aku x tahu..aku x mahu putus ngn kau..krna kau pnting buat aku tp Allah lg pnting dlm hdup aku...aku keliru... bnyak kali dh aku cuba untuk mnx ptus..tp aku x brdaya..krna aku syg kau...ia makan masa yg agak lama untuk aku mnx ptus ngan kau...akhr ny kita putus...aku mnx putus bukn krna aku x cnta kn kau..krna aku cinta kn kau la..aku mnx putus ngn kau...aku x mahu , aku yg mnjdi pnyebab kau di heret ke neraka..aku tringn nk jd kwan kau...kwan yg mampu bntu kau dlm snang dan susah,,,mungkn kapel tu haram tp kawan x d haram kn..tu je cra agar kau tetap brsma aku..mne tahu..kita brkawan...mungkn t Allah,akn 1 kn hati kita selepas kita brkwan......lau kita ada jodoh,Allah psti akn 1 kn kita walaupun kita brkwan..x smsti ny kita brkwan..kita x dpt brsma..btol x?

aku dapat twaran

aku dpt smbung belajar kt poli,kau btol2 wsau yg aku akn brubah...aku  kata aku jnji x kn brubah...aku g sne g blajar bukn ny nk g gatal..tp kau tetap wsau...wk2 kt poli kau dan aku jrang brhubung ,..yela aku dan kau dua2 sbuk..kau kata skg bukn mse men dh..bb kau prlu cri wit krna umur kau dh brtmbah..kau kata 25 thun t  kau nk kwin..hoh kau kata nk kwin  nan aku..huhu rasa brbunga..walaupun kdang2 aku selalu trpk adakah aku dpt mmiliki kau...hmm

kecik dan botak

aku bg kau ptong yg da psangan ..kau smpan wane pinkk dan aku smpan wane bru ..aku puny nama dia kcik.kau lak botakk.lau kau x da..aku suka sgt borak ngn kecik...walaupun dia x kn balas  apa y aku kata..hmm kcik la pneman aku..

baby

hehe kau ajak jupe..x sbar ny..tp aku tringn nk bg kau hdiah...puas aku cri hdiah,akhr ny aku bli bku untuk kau..aku hrp kau suka..kau lak bg aku patung..nma patung tu baby..dia cute sgt..
sejak aku mmliki baby..kau suka gelar kau  abg..hehe aku suka..aku tringn nk pnggl kau abg..tp aku malu..
abg oh abg..hehe aku gatal...ahakz kdang2 aku brangan yg kau jd suami aku..erkk ngada2..malu...

kau brubah

dlu kau sowg yg isap rokok,,,aku btol2 x suka owg isap rokok..akhr ny kau brhnti krna aku..pda mula ny kau memg susah,nk brhnti ..akhir ny aku brhnti skit dmi sdkit..aku syg kau!
hehe
kau sowg yg amik brat mngenai aku..kau x suka aku diet..hehe ntah la..kau x suka aku bwa moto lelaju
kau x suka aku sbut mati..kau ni crewt toi..tp ak tahu tu tnda kau syg aku..hehe
ble kita borak dlm fon,kau suka ketawa..walaupun apa yg aku borak tu x la kelakar sgt..kau sntiasa dgr apa yg aku kta..wlaupn ia x pnting buat kau..aku syg kau.. kau sowg yg kuat brkerja..kau ckp nk cri wit untuk aku..hehe da la plak..hoh ngda2

walaupun kau x kaya ,aku suka kau krna skap kau yg amik brat mngenai aku

hari raya

kau dtng tmpt aku..kita raya sme2 buat kali prtama..huhay..best sgt..bju kita wne sme..pinkk tu..hehe
aku hapy sgt time tu..bb aku dpt brsma kau..aku btol2 happy..
kita g raya.. kwan aku bg kau duit raya tp kau x nk.kau bg aku..hehe
wit tu..aku bli bintang..bb bntang dpt bri aku chaya lau aku dlm kgelapan..cm kau la...kau slalu bg aku chaya..hehe kau tahu x..aku syg n cnta kau sgt2.. tp ak x tahu nk tunjuk kn cnta aku tu..aku hnya mmpu bukti kn cnta ku dlm doa....aku akn selalu doa kn kau

lepas kita raya kita date kt taman..hehe best sgt2..tp skejap je.bb kau nk blekk dh..hmm xpuas nk borak ngn kau..hmm x pe la..sok kn kau nk keja..kdekut puny bos ..wekkkkkkk

kau insan yg istimewa buat ku

aku bhagia sgt dgn kau..walaupun kau bz..aku pham..kdang2 aku sdih..kau akn lupa ak..bila kau lepak ngn kwan kau..hm xpe aku pham...

kau da bg aku lagu..iaitu lagu cinta buta dan aku ingn setia

Lirik Lagu Armada – Cinta Itu Buta
Salahkah bila aku mencintaimu
Dan berharap engkau kan jadi milikku
Walau banyak yang bilang kau tak pantas untukku
Sayang ku mohon jangan tolak cintaku
Jiwa ragaku ini hanya untukkmu
Aku rela berkorban demi cintamu itu
Biarlah orang berkata apa
Manusia tiada yang sempurna
Kuterima kau apa adanya
Yang penting aku bahagiaLirik Lagu: Ku Ingin Setia - Armada 

Aku tak mampu menyakitimu
Aku tak sanggup untuk menduakanmu

Aku tak mampu menyakitimu
Aku tak sanggup untuk menduakanmu

Ku tak mungkin mencintaimu
Karena hatiku telah dimiliki dia
Kau tak mungkin memiliki ku sepenuh hati
Aku hanya ingin setia

Aku hargai ketulusanmu
Untuk cintamu tapi ku milik dia
Ku tak mungkin mencintaimu
Karena hatiku telah dimiliki dia
Kau tak mungkin memiliki ku sepenuh hati
Aku hanya ingin setia

Ku tak mungkin mencintaimu
Karena hatiku telah dimiliki dia
Kau tak mungkin memiliki ku sepenuh hati
Aku hanya ingin setia

Ku tak mungkin mencintaimu
Karena hatiku telah dimiliki dia
Kau tak mungkin memiliki ku sepenuh hati
Aku hanya ingin setia
Aku hanya ingin setia




kita happy

kau dgn aku bhagia.. smua msj yg kau bri pda aku..aku akn smpan

28.5.2012
10.14pm
jan bgi taok sesipa ek y diy syg n cinta cux solank..huhu diy takod urank jles..huhay

10.5.2012
6.11pm
 st?t?k a?r hujan m'gena? rmbut ku ,m'buat ak t'?ngat pada mu..n b?la ku t'h?du masyam bdan ku.d?e m'buat  d?r? ku s'mak?n r?ndu pa kekas?h ku..cux ,m?s u l?lax l?lax tp? tade kis ek coz cux mucux! huhay

10.5.2012
1.o5am
3 p'kataan y sngat b'maksud buat sseowg  n kta2 tu hnya trucap yg trsyang n mnyayangi..n dari kata2 tu la jugak  trcipta ny  1 ikatan prcintaan 2 insan yg brnama adam n hawa.
romeo n juliet tu  bukti ny indah ny prcintaan itu
tp ak x pasti adakah trcpta lg 1 prcntaan umpama dia owg krna bkan aku yg tntu kn ny dan skg i love u tu ak tuju kn tuk insan yg aku syg

9.5.2012
12.37am
cux ,diy cnta kn cux sgt2,diy naked tuk brubah1 walaupun sjuta bidadari trun tuk mngoda diy..cux tetap no 1 d hati diy n cnta diy x kn brubah..cux titik putih lam hdup diy..wlaupm titik htm ada 1 ari t tp wne putih cux uh x kn pudarsmpai ble2.. andai ny cux bukn jodoh diy,diy nk cux tahu yg diy bhagia ngn cux..n diy akn pha cux d memori diy y x pna diy lupe..


8.5.2012
11.34pm
jan wsau cux..diy da nekad stia nan cux wlaupun apa yg trjdi

kau muncul kmbali

pda 20.1.2012
 ,
aku msh lg mnuggu kau..wlaupun aku tahu,kau x kn muncul lg..tp aku tetap tunggu kau..hmm tp kau tetap tidak muncull..aku cube untuk mlupa kn kau..tp aku x dpt...akhr ny,ak amik kputusan untuk kapel ngn owg lain..iaitu jayan..tp jujo aku kata walaupun aku kapel ngn dia..hati aku selalu untuk kau... 

tbe2 pda 1 ari kau col aku,aku trkejut..akhr ny kau muncul,skian lme aku mnunggu..
aku cube brckap ngn kau baik2,,..kau tahu x,hati aku brdegup kncang apbila aku borak ngn aku..kau kt suara aku lain..hehe dh lmbut..huhu
kau tahu, ak kapel ngn jayan..tp kau tetap brhbung ngn aku...
akhr ny,aku mnx putus ngn jayan..nk trima kau blekk..walaupun kau mayk sakit kn hati aku ..aku msh trima kau..krna aku syg kau

kita gadohh

pda 1 ari,kau x hnti2 sbot nama fida... hmmm kau buat aku jelez..bnci toi..kita gado skejapp..pastu kita baik blekk..
pda tahun bwu,kau kata kau bz ngn kwan..hmm x pe..aku phamm..
aku bwu ingt nk gayut ngn kau mlm tu..tp x pe la...
kau buat aku sedih sgt,kau kapel ngn sowg pompuan ..nama dia sora..hati aku sakit sgt..smpai ati kau buat aku cm ni...tp aku diam je..bb kau da hak untuk hdup kau...
kau ptus ngn sora..akhr ny,kmbli pda aku,aku msh lg mnerima kau..krna aku syg kau..
tp ia x lme kita gado lg..trus x brhubung...



kau bagi aku hadiah

kau bg aku swter..kau g isi follow me..bnyaak2 hoh bau dia kuat btol..tp aku suka bau ny..lalala
stiap mlm ak tdo ngn sweter tu..hehe smpai bau dia mlekat kt nju aku..hoh
kau bg aku hdiah lg..kotak tu ada gmbr bruang...comel sgt..dlm dia da tudungg..thanx diy..
pda ari jd aku ,kau da bg aku 1 kotak kcikk..aku ingt bnda pe la ni..kau x bg aku buka..so aku buka la kt umah..hah lupa2 ny cup cake prisa vanilla..sdap sgt!! aku suka..thanx ye diy

kau tdo kt taman

aku ingt kau dh blekk lupe2 ny kau da kt tmpat aku..tp kau tdo kt tman..sian kau..hmmm
kita date buat kali kdua...kau suh aku bwa syampu,,bb kau nk mandi..pe lg aku bwa la..huhu kau mandi kt toilet awam..ngee
pastu kita g tman...dkat taman ..aku bli ais krim vanilla..kau pun minat..kita sama..sedap kn ais krim vanilla tu              
                                     

niy amik ais krim yg bnyakk.huhu
dap2..tp yg mlang ny. niy x pndai nk mkn...diy jz tahu ketawa je..hoh plikk toll...bnda pe yg kelakar,,cpak kng..hah x kisah la..asal kn sedapp..wekkk









buat kali prtama kita date..huhay

pda ari jumaat...aku da kelas time tuu..kelas ptang..kaau kata kau da dh ada kt tmpt aku..
kau kata nk jupe ari sbtu..tp kau x jd..kau tringn nk jupe ari sbtu..hehe aku g kelas...sgt happy krna aku akn jupe kau buat kali prtama..kau kata kau tunggu aku kt bus stop kwasan umah aku...ok t ak dtg....
abis je kelas aku cpat2 blekk...bb ny nk jupe kau..hehe smpai je kt tmpt d jnji kn..aku tngk ada sowg lelaki kt bus stop..erkk tu kau k??( cm tua je) adudu aku takut..jangan la...!!
aku jalan la wt2 x tahu..aku g bli air vanila..bb tu memg favourite aku..huhay..tbe2 kau msj..yg kau skg da kt dlm bas..fuhh..selamat aku..ingt kn dax lelaki kat bus stop tu..kau..hihi
slpas 10 mnit...ada bas brhnti...hati aku brkata..adakah kau d dlm tu?? aku mnuggu kau dgn pnuh dbaraan..yela nk jupe my prince..hehe skali aku trpndang sowg lelaki ..dia pkai bju belang..hitam putih..dia pkai seluar pras lutut...pastu kasut wane putih..n bwa bju swter ft beg..heeh hati aku brkata adakah itu dia..lupa2 ny..itu la dia! aku mula malu apabila dia msj aku..mngata kn dia dh smpai....aku mngambil 10 minit untuk nk g kt dia..yela aku malu la..hehe
aku nmpak dia dudukk..aku dtng plan2..kau snyum..fuhhh cair jp..lalala  
kau nk tngkap gmbr aku..tp ak x mahu..kau tngkap gmbr aku snyap2..adehh tmbuk kng..hoh
aku pndang kau..mata kau wne prang,,..pastu kau da tahi lalat kt bbr..hehe mnis..erkk 
tp kita jupe skejap je..bb dh nk snja...brat hati ku untk mninggal kn kau pda saat itu..hmm tp aku happy bb dpt jupe kau..ahakz

kau dan aku...kapell..hehe

26.11.2011
kau dan aku akhir ny jd kapell..x sngka..aku happy sgt2...akhr ny..aku dpt mliki kau..huhay
walaupun kita x pnah jupe..kita jz brcnta dlm cyber,,..owg  kata la cinta cyber ni,myak dugaan ...yap tp
kau dan aku tetap happy..krna kau slalu kta dlm brcinta kita kena pegang pda 2 prkataan iaitu kpercayaan dan ksetiaan..tu la yg selalu aku pgang..smpai skg..aku yakin..aku akn bhagia ngn kau..krna itu aku trima kau..hehe aku dgn kau pda mula ny..hnya pnggl sy dan awkk..tbe2 kau mahu ubah ny...puas kita pk time tu..,nk pnggl abg n syg,,,..aku ase geli..kau nk nama yg x pnah owg guna...akhr ny kau menetap kn aku haniy kau didiy.. tp kau jz pnggl aku niy dan kau diy..ok..ak mnyukai ny,.. diniy...

Wednesday, May 1, 2013

kita mula rapat..

kita semakin rapat...wlaupun xpnah jupe...

23.11.2011
aku ngn kwan aku g cramah..pda hari tu aku  x msj kau...aku bz skit..hehe
blek cramah,aku tngk adk aku dmam..aku btol2 takut lau adk aku t kena sawan..hmm...
mlm tu aku x tdo,aku on9 mtweeter,..aku borak ngn kau ..polsz..
tbe2 aku dgr suara ayah aku yg brkeadaan cemas..aku cepat2 bngun...lupa2 ny adk aku kne sawan..aku risau ..aku suh ayah aku hntar adk kt hosptal..aku mnagis mlihat adk aku..

kau ada untuk menenang kn dri ku,,..d saat umi ku tiada..umi ku blek kmpung..kau call aku..kau tnang kn aku...aku mula mnyukai mu..cara kau amik brat tntng aku...aku mula trtarik ngn kau..wlaupun kita tdk pnah brsua...polsz...pda mlm tu ,aku x boleh tdo,aku jga adk aku..kau mnemani aku...walaupun d dlm telefon..aku rasa happy..d saat aku sdih..kau ada menemani aku...pda mlm tu juga kau tringn kta sesuatu kt aku...tp kau x smpt nk bgtaw..krna tlefon aku x da btri...aku lupa nk bwa cas..

prtama kali kau dan aku brhubung

pda pagi tu,..kau msj aku..aku happy sgt..aku pun bls msj aku..tbe2 kau tny nk krdt x??haha pmurah bnar..ahakz aku kata x pe la...lepas tu kau kta kau da kje..so kita x text skejap..aku g la cas fon aku ..slepas 5 mnit kau msj aku..kau kntar knpe?? aku pun plik..bnda pe yg knpe...adeh lupe2 ny aku col kau..uik bukn aku yg col..tp adkk ak tercol kau..haha polsz2  kau kata aku nk ngorat kau..ehh plz la..mne ada..tp lam hati kata yes..sy nk ngorat awkk..heehe time tu ak ase nk tmbuk2 je pwot kau..huhay

Aku nak g dh ni..hmm

 lme juga la aku join mtweeter tu.. tbe mse ny aku brhnti untuk join mtweetr...brat  hati aku untuk brhnti
mungkn aku takut untuk brjauhan dgn polsz tu..hm walaupun aku dgn dia bukn da pe2 pun ..hm..tp aku trpksa g gkk..adeh...pda mlm tu aku tringn nk mnx no dia,tp aku takut..adudu
tp nsib mnyelabahi aku..hehe  tbe2 dia mnx no aku...huhay akhr ny..pe lg aku bg la...mlm tu juga dia hntar msj nk ucp kn slmt mln..oh hati ku brbunga bunga,,,..adakah ini cinta???hehe (ngada)

Saat Aku Knal Kau

 hampir stiap hari aku join mtweeter...aku dpt kwann...nama dia aspar,mind dan polsz..haha dia owg la pling lme join dlm rum aku..dia owg sgt baikk2...stiap mlm kita owg akn brkumpul dlm rum princess94.. dia owg pun dh mcm tuan ruam tu..hehe aku ngn aspar dh knal lme..mind dgn polsz bwu je aku knal...tp dlm rum ak pling rapat dgn polsz..aku happy knal dia..ble dia x da kt rum tu aku psti bosann..hmmm dia owg yg sgt kelakar..hehe  pnah skali dia mnyamar jd yanchai..hah cm la aku x tahu..tu dia..hehe polsz2...kau memg ngex..hehe
 aku suka sgt skod pro5 dia...ntah la..aku ase trtrik untuk mngenali dia.,,.aku pun x pham..adudu
pnah skali aku skod pro5 dia..dia da tulis sesuatu mngenai ak..aku rasa happy sgt..mungkn aku x brtpuk sbelah tngan..huhay..walaupun aku x pnah tngk rupa dia..aku mula mnyukai ny...cra dia lyan aku...buat aku trtarik mngenali ny dgn lbih dkat..aku tringin nk mnx no dia,,,tp aku malu nk mnx...
coii,x kn prmpuan nk mnx no lelaki...nmpak sgt prmpuan gtal..hoh..
trpaksa la aku pndam kn peraan ini..polsz oh polsz...

Aku dan mtweeter

pada tahun 2011,Aku baru je putus dengan pkwe aku...hmm tidak srase sdih pun..tp aku rasa sgt bosan
pda 1 mlm,aku main la handphone aku..huhu dh x da kje,,..nk msj tp x tahu nk msj spe,mklum la x da bf .hehe aku men2 la tekan hp tu..skali aku tekan la *100# hoh maxis..ahakz
tngh syok2 ,men tekan2...aku trpndang 1 ayat yg aku trtarik untuk join ny..iaitu Mtweeter..
aku pe lg..aku join la...huhu aku jupe bnyak kwan kt stu,,,..cm2 prangai ada kt stu...kt stu juga aku dpt bf,,..nama dia dauz..hah tp skejap je..bb dia tbe2 hilang,..so aku cri la lg bf..huhu (prmpuan gtal la kunun)
tp x ktemu...hah smua lelaki prngai dia owg btol2 plikk..adeh
dekat mtweeter kita boleh buat rum untuk chat dengan seseorng..huhu sgt best..pe lg aku buat la rum princess94..skit dmi sdkit rmai yg join run aku tu..aku sgt2 la happy..bb dpt kwan bwu..pda ari tu aku jd tuan rumah princess94..hehe dan aku knal rmai owg pda mse tu..