Thursday, May 2, 2013

aku msuk rapi

kt rapi,aku plajari mngenai agama ku..iaitu agma islam... bnyak prkara yg aku x tahu tntng islam..nama je dlm islam..tp aku jz ada ilmu sdkit mngenai islam..cm2 aku blajar... pda 1 ari akak tu buka crita tntng kapel...dia kata kapel tu x baikk ...tiada kapel dlm islam...aku trsentak mndengar ny..hati aku brbelah bg...akak tu kata kapel tu haram...jgn dkati zina..kapel tu pun d anggap zina krna ia ada zina hati,zina mata dan mcm2 lg..ye aku tahu..dlu aku sowg yg bukn ny baik..tp aku tringn untuk brubah..smpai ble aku nk kekal sifat ku bgini..aku btol2 perlu brubah...aku dalm di lema..adakah aku perlu ptus dgn kau,?? aku btol2 x tahu..aku cinta kn kau..tp aku lg cinta kn Allah...aku x tahu..aku x mahu putus ngn kau..krna kau pnting buat aku tp Allah lg pnting dlm hdup aku...aku keliru... bnyak kali dh aku cuba untuk mnx ptus..tp aku x brdaya..krna aku syg kau...ia makan masa yg agak lama untuk aku mnx ptus ngan kau...akhr ny kita putus...aku mnx putus bukn krna aku x cnta kn kau..krna aku cinta kn kau la..aku mnx putus ngn kau...aku x mahu , aku yg mnjdi pnyebab kau di heret ke neraka..aku tringn nk jd kwan kau...kwan yg mampu bntu kau dlm snang dan susah,,,mungkn kapel tu haram tp kawan x d haram kn..tu je cra agar kau tetap brsma aku..mne tahu..kita brkawan...mungkn t Allah,akn 1 kn hati kita selepas kita brkwan......lau kita ada jodoh,Allah psti akn 1 kn kita walaupun kita brkwan..x smsti ny kita brkwan..kita x dpt brsma..btol x?

No comments:

Post a Comment