Saturday, May 25, 2013

andai kau bukn mlik ku


Ya Allah,andai ny dia bukan milik ku,..temu kn la dia ssowg yg  trbaik buat ny
Bia la owg tu mampu mmbuat dia bhagia..krna  aku turut bhgia apbila mlihat ny
Izin kn la aku mjdi shabat ny, shngga nfas ku trhnti…izin kn la aku mlihat ny bhagia
Dan izin kn la aku menemani ny ktika snang atau susah..krna aku syg kn ny..walaupun
Di gelar teman biasa..mungkin rasa ny sakit..tetapi bia hati ini sakit asal kn..kau redha  hdup ku ini
Bia smua angan ku tiada,asal kn kau brsama ku..Ya Allah,ukir kn la snyuman di bbr ny,,.
Hilang kn la sgala tngisan ny.. bila dia ktmu owg yg trbaik buat ny..izn kn la aku..bshabat lg dgn ny
Jgn la kau jauh kn dri ny dari ku,..krna aku syg kn shbat ku itu..mungkin di saat itu,dia mkin lupa kn aku..tp jgn la kau trik ingtn ku..bia la ia sntiasa sgar di ingatan ku..krna aku syg knangn brsama shabt ku..Ya Allah,,jga la hati ku..kuat kn la hti ku..agar dpt  mghalang rasa cmburu ku..aku akn cuba mnjdi shabat yg trbaik buat ny shngga aku tiada lg di dunia..

No comments:

Post a Comment