Thursday, May 2, 2013

kita happy

kau dgn aku bhagia.. smua msj yg kau bri pda aku..aku akn smpan

28.5.2012
10.14pm
jan bgi taok sesipa ek y diy syg n cinta cux solank..huhu diy takod urank jles..huhay

10.5.2012
6.11pm
 st?t?k a?r hujan m'gena? rmbut ku ,m'buat ak t'?ngat pada mu..n b?la ku t'h?du masyam bdan ku.d?e m'buat  d?r? ku s'mak?n r?ndu pa kekas?h ku..cux ,m?s u l?lax l?lax tp? tade kis ek coz cux mucux! huhay

10.5.2012
1.o5am
3 p'kataan y sngat b'maksud buat sseowg  n kta2 tu hnya trucap yg trsyang n mnyayangi..n dari kata2 tu la jugak  trcipta ny  1 ikatan prcintaan 2 insan yg brnama adam n hawa.
romeo n juliet tu  bukti ny indah ny prcintaan itu
tp ak x pasti adakah trcpta lg 1 prcntaan umpama dia owg krna bkan aku yg tntu kn ny dan skg i love u tu ak tuju kn tuk insan yg aku syg

9.5.2012
12.37am
cux ,diy cnta kn cux sgt2,diy naked tuk brubah1 walaupun sjuta bidadari trun tuk mngoda diy..cux tetap no 1 d hati diy n cnta diy x kn brubah..cux titik putih lam hdup diy..wlaupm titik htm ada 1 ari t tp wne putih cux uh x kn pudarsmpai ble2.. andai ny cux bukn jodoh diy,diy nk cux tahu yg diy bhagia ngn cux..n diy akn pha cux d memori diy y x pna diy lupe..


8.5.2012
11.34pm
jan wsau cux..diy da nekad stia nan cux wlaupun apa yg trjdi

No comments:

Post a Comment