Monday, December 23, 2013

special giveaway by galeri kraf nailofar


                                           
                                                     NAK JOIN?KLIK SINI GIVEAWAY




“sempena ketibaan tahun baru 2014, aku bertekad untuk menjadi muslimah sejati..insyaallah ..tudung labuh ku bukan bermakna aku sudah tiada dosa,aku juga insan biasa yang selalu buat kesalahan..aku ingin mendekati pencipta ku..aku selalu melupakan Dia di saat aku gembira..bila aku sedih barulah aku mencari pencipta ku..masyaallah..inilah sikap manusia.

    Wahai diri ku,takutlah dikau kepada Allah
Jangan lah dikau melakukan perkara di benci Allah
jadilah kau mujahadah sejati..seperti saidatina Khadijah mahupun
saidatina Aisyah..
jadikan lah Al-quran dan al-sunnah sebagai petunjuk mu
jadikan lah mati sebagai penasihat mu..

insyaallah..:)

                                                                 

1 comment:

  1. Salam ziarah perdana,

    Terima kasih kerana sudi menyertai GA kami. Dengan ini, penyertaan anda diterima.

    All the best!

    Salam kemesraan,
    Galeri Kraf Nailofar :)

    http://galeri-krafnailofar.blogspot.com/

    ReplyDelete