Thursday, January 9, 2014

tutup itu indah

assalamualaikum..huh kali ini aku nak share mengenai menutup aurat..huh
hah cam ne ye nak tutup aurat tu..??adakah macam gambar bawah ni
huh yang tu bukan nya tutup aurat wahai kaum hawa ku sayang..tapi itu balut kulit..
hah jum lihat apa yang salah ,walaupun kita berpakaian

hah tahu dah kan??bgus2...
huh cam ne plakk menutup aurat dengan sempurna??
hah cm ni...lihat2


kan comel bila cam ni..huh lau x caye korang p la try..hah p..msti sjuk je mata memandang..
hah btol x??huhay dah la cute..huh TERTUTUP ITU INDAH!
simpan la kecantikan mu itu untuk  yang berhak !

2 comments:

  1. yang tertutup tu memang lagi indah,hanya untuk vip sahaja,yakni suami tercinta,bukan tayangan percuma pada dunia :l

    ReplyDelete